دانلود زیرنویس فیلم Kiba: The Fangs of Fiction 2021 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Kiba: The Fangs of Fiction 2021 دایهاچی یوشیدا، که با روایت هایی مانند Funuke Show Some Love, You Losers شناخته می شود! (۲۰۰۷)، چیز کیریشیما (۲۰۱۲) و ماه رنگ پریده (۲۰۱۴) با اقتباس او از رمان Damashie no Kiba اثر تاکشی شیوتا، که به بررسی مشکلات و فرصتهای دنیای نشر ژاپن میپردازد،
دانلود زیرنویس فیلم Kiba: The Fangs of Fiction 2021 دایهاچی یوشیدا، که با روایت هایی مانند Funuke Show Some Love, You Losers شناخته می شود! (۲۰۰۷)، چیز کیریشیما (۲۰۱۲) و ماه رنگ پریده (۲۰۱۴) با اقتباس او از رمان Damashie no Kiba اثر تاکشی شیوتا، که به بررسی مشکلات و فرصتهای دنیای نشر ژاپن میپردازد، بازگشته است.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم Kiba: The Fangs of Fiction 2021 یک روز، دنیای ادبی ژاپن از مرگ ناگهانی کینوسوکه ایبا (-)، که مدیریت Kunpu، یکی از برجستهترین ناشران ژاپنی را بر عهده داشت، شوکه میشود. با این حال، حتی بدون مرگ او، فروش مجله شاهد کاهش مداوم بوده است. با این حال، این کاهش لزوماً به دلیل کمبود کیفیت نیست، بلکه به دلیل ظهور عناصر اجتماعی جدید مانند رشد تصاعدی آمازون است که به طور فعال سیستم توزیع منحصر به فرد ژاپن را به خطر می اندازد.
در چهلمین سالگرد نویسنده مشهور دایسوکه نیکایدو (جون کونیمورا)، ترویا هایامی (یو اویزومی)، سردبیر مجله فرهنگی ترینیتی کانپو، نیکایدو و یوریکو انامی (یوشینو کیمورا)، سردبیر ارشد نقد کانپو را با بازیگومی (میگومی انو) توهین می کند. ماتسوکا) برای نشان دادن عشق خود به ادبیات و انتقاد از آثار نسبتاً قدیمی اخیر خود. روز بعد، هیامی متوجه می شود که توماتسو (کویچی ساتو)، مدیر و مدیر عامل آینده، «جاهل فرهنگی»، به فکر توقف مجله ای است که مسئولیت آن را بر عهده دارد.
Kiba: Fangs of Fiction در نگاه اول به نظر می رسد داستانی درباره دو درگیری مشابه اما اساسا متفاوت است. اولین و مشخصاً چشمگیرترین درگیری بین مدیرعامل تازه منصوب شده Kunpu است که میخواهد ساختار شرکت را برای آینده بازسازی کند، و سردبیر یوریکو انامی و مدیر عامل Kazuo Kudo (شیرو سانو). اولین تحول در شرکت به دلیل انتخاب او برای تغییر، بدون هیچ بحثی، بررسی Kunpu از یک ماهنامه به یک مجله سه ماهه است.
میتوان این تضاد را بهعنوان برخوردی خشونتآمیز بین نیاز به کارایی مالی و تلاشی که برخی برای حفاظت از ارزش ادبیات انجام دادهاند، توصیف کرد. با این حال، این خود چسبیدن به سنت است که در حقیقت، بزرگداشت ارزش ادبیات را به خطر می اندازد. اگرچه کانپو ریویو خود را مهمترین حافظ ادبیات ژاپنی میداند، روشهای سنتی و فسیلشده آن برای رسیدگی به امور، نقش محافظتی را که آنها میخواهند ایفا کنند مشکلساز میکند.
موضع متناقض Kunpu Review به طور معقولی با اصطکاک بین Enami، سردبیر ارشد Kunpu Review، و Hayama، سردبیر مجله Culture mag Trinity برجسته می شود. این اصطکاک – و این دومین درگیری است که Kiba: Fangs of Fiction را نشان می دهد – تضاد بین این آگاهی است که اختراع مجدد فعالانه مورد نیاز است و میل دفاعی شرافتمندانه اما کور برای محافظت از سنت های دیرینه لنگر انداخته شده (نارا – یادداشت ۱) .
از طریق شخصیت Enami است که اثرات منفی چنین تمایلی برای محافظت از Kunpu Review معقول می شود. او نه تنها ترس یا بهتر بگوییم عدم تمایل به مواجهه با نویسندهای معتبر را با نقد تند اما صادقانه از نوشتهاش نشان میدهد، بلکه از جسارت و زیر سؤال بردن «شأن سنتی» مجله بسیار مورد احترام خود امتناع میکند. به عبارت دیگر، انامی علیرغم تغییر چشمانداز اجتماعی، سعی میکند کورکورانه به سنت – یعنی عملکرد سنتی دنیای ادبی – احترام بگذارد. در حالی که چنین رویکردی، البته، فضایل خود را دارد، چنین نگرش ایمن به طور فزایندهای بنای تاریخی فرهنگی او را در تضاد با آنچه میتواند در بین مخاطبان کتابدوست طنینانداز کند، قرار میدهد. نویسندگان درخشان جدید، مانند سی یازاوا (هیو میازاوا)، از حفظ هماهنگی سنتی مسابقه نویسندگی خودداری می کنند.
هیامی، به نوبه خود، وظیفه دارد یک مجله را دوباره اختراع کند، به گونه ای که خوانندگان جدید را بدون آزار خوانندگان وفادار خود جذب کند. برای او، اختراع مجدد یک ضرورت برای تضمین بقای ماگ فرهنگش است. این نیاز مبرم یکی از دلایل اصلی این است که او از مگومی تاکانو، که پس از حادثه نیکایدو مجبور به انتقال شده است، میخواهد تا از عشق و دانش خود در ادبیات برای کمک به او استفاده کند، چه از طریق جذاب کردن یک نویسنده مشهور و چه از طریق ویرایش. اولین رمان برای ترینیتی.
زیرنویس Kiba: The Fangs of Fiction 2021 تعامل دلپذیر هر دو درگیری به تماشاگر این امکان را می دهد که چیزهای مختلفی در مورد دنیای نشر ژاپن بیاموزد. او نه تنها درک خاصی از دشواری ایجاد یک شماره تازه و هیجان انگیز برای یک مجله بیمار به دست می آورد، بلکه به درک قدرت تبلیغات در مورد نوع محتوایی که می تواند یا نمی تواند در مجله ظاهر شود نیز می رسد. اهمیت رسانه یا به عبارت دقیقتر دستکاری رسانهها (مانند ایجاد رسوایی، بهرهبرداری از رسواییها، سازماندهی پوشش در مجلات دیگر و …) برای ایجاد یک سر و صدای خاص نیز مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، چنین بازی با رسانه، همان طور که مدل/نویسنده ساکی جوشیما (الایزا ایکدا)، دست اول تجربه می کند، نه بدون هیچ خطری.
Kiba: Fangs of Fiction همچنین تأثیر شناخته شده شکوفایی «کتابفروشیهای آنلاین» مانند آمازون و راکوتن را بر سیستم انتشارات و مشاغل محلی برجسته میکند، اما همچنین به خطراتی که برنامههایی که به افراد اجازه اجاره و دانلود میدهند اشاره میکند. ژست مانگا برای کتابفروشی هایی که درآمدشان به فروش مانگا وابسته است. با این حال، چنین تغییراتی برگشت ناپذیر است. یک شرکت انتشاراتی چه کاری می تواند انجام دهد تا در این دنیای دیجیتالی روزافزون و در دنیای ادبیات مرتبط بماند؟ و آیا یک کتابفروشی می تواند از تأثیر مخرب محبوبیت روزافزون راحتی دیجیتال جان سالم به در ببرد؟
پاسخ به هر دو این سؤال به زیبایی نشان میدهد که جستجو برای افزایش درآمد صرفاً در تلاش برای سرمایهگذاری بر روندهای مدرن یا انتخابهای محافظهای که به فرد امکان میدهد سود را به حداکثر برساند، یافت نمیشود، بلکه با تبدیل شدن به یک شرکت/فروشگاه که میتواند نقشی سودمند داشته باشد. نقشی فعال در شکوفایی نوع جدیدی از ادبیات مدرن، نوعی ادبیات که با بازتاب روزگار کنونی و بازی مستقیمتر با مردم، موفق میشود در ناخودآگاه خوانندگان طنینانداز شود.
ترکیب Kiba: Fangs of Fiction یک کار نسبتاً ساده است – ترکیبی از نماهای مختلف به روشی قابل پیش بینی. با این حال، ترکیب یوشیدا آنچه را که باید انجام دهد انجام می دهد، روایت را با سیالی ترکیبی به جلو می برد که تماشاگر را درگیر نگه می دارد. لحظات لذت بصری صرفاً تابع تناوب سیال نماهای ثابت و پویا نیستند، بلکه از همان پویایی است که ترکیببندی صحنهها را مشخص میکند. یوشیدا با بازی با ریتم ترکیبی یا ماهیت انتقالها، نه تنها مشارکت مخاطب را تضمین میکند، بلکه در برانگیختن بصری یک تجربه ذهنی خاص موفق میشود – به عنوان مثال. چگونه یک خواننده در یک صفحهگردان مکیده میشود.
یوشیدا علاوه بر بازی با ریتم آهنگسازی، در ریتم در سطح آکوستیک نیز خلاق است. کارگردان با اجازه دادن به موسیقی خلاقانه با جریان کلام ارتباط برقرار میکند، موفق میشود سبک دلپذیری را در باز شدن روایت خود القا کند. علاوه بر این، همراهی موسیقی در دیکته کردن ریتم سکانسهای خاص نیز مؤثر است.
در حالی که Kiba: Fangs of Fiction هیچ چیز خارق العاده یا پیشگامانه ای ارائه نمی دهد، دایهاچی یوشیدا موفق شد داستان جالب و دنیای جذاب انتشارات و کتابفروشی شیوتا را به یک روایت فیلمی جذاب و دلپذیر تبدیل کند. یوشیدا علاوه بر این، با روایت خود نشان میدهد که در این نفوذ روزافزون دنیای دیجیتال، «حفاظت» از هنر ادبیات باید با ابداع جسورانه و بهرهبرداری خلاقانه از رسانهها و گرایشهای اجتماعی همراه باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰