دانلود زیرنویس فیلم Devil Between the Legs 2019 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Devil Between the Legs 2019 اگر شخصیتهای مارلون براندو و ماریا اشنایدر از آخرین تانگو در پاریس در سال ۱۹۷۲ هر دو زندگی میکردند و تا سنین پیری به جنجالهای خود ادامه میدادند، نتیجه ممکن بود چیزی شبیه به شیطان بین پاها باشد. آرتورو ریپستین، کارگردان کهنه کار مکزیکی، با ریسک بزرگ
دانلود زیرنویس فیلم Devil Between the Legs 2019 اگر شخصیتهای مارلون براندو و ماریا اشنایدر از آخرین تانگو در پاریس در سال ۱۹۷۲ هر دو زندگی میکردند و تا سنین پیری به جنجالهای خود ادامه میدادند، نتیجه ممکن بود چیزی شبیه به شیطان بین پاها باشد. آرتورو ریپستین، کارگردان کهنه کار مکزیکی، با ریسک بزرگ لغزش سیم بالا به مضحک، توهینآمیز یا به سادگی چیزی که واقعاً نمیخواهید تماشا کنید، در عوض چیزی نسبتاً خارقالعاده به دست آورده است: شگفتانگیز، با اعتماد به نفس، پیچیده و کاملاً جسورانه به اجبارهای پشت اروتیسم پیری که تقریباً به وضوح تصویر برتولوچی است و شاید از نظر روانی نافذتر است ، فرو بروید.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم Devil Between the Legs 2019 غیرممکن است تصور کنید که مخاطب مورد نظر برای این فیلم سیاه و سفید که به طرز خیره کننده ای ساخته شده است چه کسی باشد جمعیت شناسی مشخصی برای آن وجود ندارد اما متخصصانی که به برخورد جسورانه با مطالب فریبنده، میزانسن های شهوانی روان و تجربه چیزی که شما حساس هستند حساس هستند. من قبلاً هرگز در فیلم ندیده ام، ممکن است بخواهم این موضوع را ردیابی کنم، حتی اگر تصور اینکه در کجا ممکن است ظاهر شود دشوار است.
برای این موضوع، برای آمریکایی ها سخت است که حرفه ریپستین را تا حد زیادی دنبال کنند. هلمر ۷۶ ساله ۲۹ فیلم ساخته است که با Tiempo de Morir در سال ۱۹۶۶ شروع شد و احتمالاً شناخته شده ترین فیلم های او Deep Crimson و No One Writes to the Colonel هستند. یک سفر انگلیسی زبان او با نام های بزرگ، فاکستروت، با پیتر اوتول و شارلوت رمپلینگ در سال ۱۹۷۶، هیچ تاثیری برای شهرت هیچ یک از شرکت کنندگان نداشت.
اما مانند لوئیس بونوئل که آخرین فیلم خود را درست در زمانی که ریپستین در حال ساخت اولین فیلم خود در مکزیک بود، ساخت، دومی در اینجا رگهای از انحراف کنترلشده را نشان میدهد که او با دقت فوقالعادهای در این داستان از یک زوج سالخورده و از نظر بدنی افتاده استفاده میکند که مجبور به ادامه دادن هستند. بدون توجه به اینکه توانایی های فیزیکی آنها چقدر محدود است، با دورهای شهوانی آنها. اینکه کارگردان توانسته نه تنها علاقه، بلکه تنش را در طول نزدیک به دو ساعت و نیم حفظ کند، خود یک شاهکار قابل توجه استقامت است.
ریپستین طبق معمول با همسرش پاز آلیسیا گارسیادیگو و بازیگران اصلی که قبلاً با آنها همکاری داشته است، کار می کند. زوجی در دهه ۷۰ زندگی خود و اینها به سبک هالیوودی نیستند: هم بئاتریز (سیلویا پاسکول) و هم همسرش که صرفاً به عنوان پیرمرد (الخاندرو سوارز) شناخته می شود، چهره های ژولیده، درهم و برهم و کاملاً غیر جذاب هستند که از نقطه ای که هر کس دیگری احتمالاً به آن می پردازد گذشته است. آنها را بررسی کنید
اما در حالی که آنها ممکن است شبیه کسی نباشند که بخواهید آن را تماشا کنید، و مدلهای قابل توجهی از آناتومیهای زن و مرد از نوع «مرد قابل مشاهده» در کنار تخت قرار دارند، با این وجود، جذابیت خاصی در تعاملات فیزیکی آنها وجود دارد، و لازم نیست زیاد منتظر بمانیم تا شاهد آنها باشیم. با توجه به سن و شرایط آنها، جفتهای مرسوم امری عادی نیستند، اما احساس و نوازش فراوانی وجود دارد و پس از یک مد، لذتبخشی در جریان است که فقط واضح نیست. آنها کاری را انجام نمیدهند که احتمالاً به این زودیها، در هر صورت، در خانه امتحان کنید.
فضای خانه به طور مشخص با وضعیت جسمانی رو به وخامت زوجین هماهنگ است. آنها از اتاقی به اتاق دیگر میچرخند (بیتریز اتاقهای مخصوص به خود را برای خواب دارد)، پیرمرد مخفیانه وارد اتاق بئاتریز میشود تا از کتلت او عکس بگیرد و هنگام خواب سوتین او را نوازش کند، اما وقتی او او را «گل پژمرده» خطاب میکند به او توهین میکند. بیدار می شود.
زیرنویس Devil Between the Legs 2019 شخص ثالثی در صبح به آنها ملحق می شود، خدمتکار جوان کوچکی به نام دینورا (گرتا سروانتس) که به اندازه کافی با آنها بوده است تا تمام اسرار کثیف آنها را بداند. به نوبه خود، پیرمرد معشوقه کمی جوانتری دارد، در حالی که بئاتریز برای کلاسهای تانگو بیرون میرود و در آنجا با یک معلم/شریک مشابه کمتر سن و سال (دنیل گیمنز کاچو) جفت میشود.
اما پیامدهای این رابط ها زمان شیرین خود را می طلبد تا نفوذ کند. پویایی عجیب و غریب زن و شوهر با سرعت تدریجی خود آشکار می شود و پیچیده می شود: ما ترجیحات و ویژگی های روانشناختی آنها را یاد می گیریم، درک می کنیم که چرا آنها به جای اینکه از مدت ها قبل از هم جدا شده باشند، به هم چسبیده اند و می بینیم که راه هایی که آنها می توانند همدیگر را کنار بزنند و دفع کنند، پیش می رود. دست در دست هم با روش هایی که متقابلاً و به طور انحرافی باعث رضایت آنها می شوند.
ممکن است فکر کنید که پس از مدتی، عادتهای ریشهدار و گاه کثیف زوجین در بهترین حالت خستهکننده و در بدترین حالت منزجر کننده میشوند. اما ریپستین و گارسیادیگو آنقدر عمیق این موجودات دشوار اما به طرز باورنکردنی پیچیده ای را درک کرده اند که شما مایلید به هر کجا که شما را ببرند بروید، که در این مورد به قلمروهای اغلب غیرقابل درک است که در آن جاذبه و دافعه، عشق و نفرت و بیشتر همه، تسلیم کامل در برابر این ایده که شما کاملا توسط شخص دیگری شناخته شده اید، هرگونه تظاهر به خلاف آن را غیرممکن می کند. یعنی تا زمانی که نباشد.
چیزی که Devil Between the Legs را از حالت تحریک آمیز روانی-جنسی به چیزی هنرمندانه بسیار بیشتر از این تبدیل می کند، نحوه فیلمبرداری آن است. آلخاندرو کانتو، که کارش به عنوان فیلمبردار در مکزیک به سال ۱۹۹۲ بازمیگردد، رویکردی بصری را برای ریپستین اجرا کرده است که بهطور یکپارچه فضولی است، بدون اینکه به نظر برسد. دوربین بی سر و صدا و کاملاً غیرمستقیم فقط به حرکت خود ادامه می دهد، دقیقاً همان جایی که شما می خواهید و به آن نیاز دارید می رود. کنجکاو و فضول است بدون اینکه هیچگاه حضور خود را برای جلوه های فضولی اعلام کند. دستاورد او در اینجا اوج فیلمبرداری موبایلی و همیشه در حال حرکت است که هرگز توجه را به خود جلب نمی کند زیرا همیشه دقیقاً و با احتیاط در مکان درست قرار دارد.
به طور مشابهی فراتر از انتقاد، بازی های همه جانبه پاسکوئل و سوارز هستند. نمایش بدن آنها با تمام فرسودگیشان برای شروع نیاز به فقدان بیارزشی دارد، و مقدار قابلتوجهی از فعالیتهای صمیمی شامل عملکردهای بدنی و غرور پایهای وجود دارد که به دلیل تسخیر شدن، احترام بیننده را میطلبد.
با این حال، فراتر از آن، درجه بندی های عاطفی و گشودگی مربوط به سن است که می تواند به سمت پستی آشکار فراتر رود، عواملی که نقش مهمی در پایان غافلگیر کننده بازی می کنند. از نظر عاطفی، روانی و جنسی، آنچه روی صفحه نمایش داده می شود، با همه عجیب و غریبش، کاملاً معتبر است.
کمک کلیدی دیگر از آهنگساز معتبر آمریکایی دیوید منسفیلد است که روی چندین فیلم قبلی ریپستین کار کرده است و در اینجا از نسخه بسیار ساده فیلم کلاسیک سال ۱۹۳۰ “دوباره عاشق شدن” فریدریش هولندر از فرشته آبی استفاده موثری کرده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰