کد خبر : 209037
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1404 - 20:16

یکی از بهترین رولز رویس که تاکنون ساخته شده است ، مقرون به صرفه است ، اما ارزان نخواهد بود

یکی از بهترین رولز رویس که تاکنون ساخته شده است ، مقرون به صرفه است ، اما ارزان نخواهد بود

[ad_1] رولز رویس. این نام ، لرزهای لود شده با چرم فوق العاده پخته ، تر و تمیز چوب واقعی و موتورهای صاف و ساکت در ستون فقرات شما را می فرستد. در تمام فرهنگ خودرو ، رولز رویس در نزدیکی بالای شمع لوکس نشسته است. دیگر خودروسازان مجلل انگلیسی مانند Jaguar ، Bentley و

[ad_1]

رولز رویس. این نام ، لرزهای لود شده با چرم فوق العاده پخته ، تر و تمیز چوب واقعی و موتورهای صاف و ساکت در ستون فقرات شما را می فرستد. در تمام فرهنگ خودرو ، رولز رویس در نزدیکی بالای شمع لوکس نشسته است. دیگر خودروسازان مجلل انگلیسی مانند Jaguar ، Bentley و Aston Martin-که همه آنها اتومبیل های بسیار خوبی ایجاد می کنند-صرفاً در سایه فوق العاده لوکس از معروف Double R. زندگی می کنند

بنابراین تعجب آور نیست که بدانیم خرید یک رولز رویس چیزی نیست که بیشتر جو ها بتوانند مدیریت کنند. از این گذشته ، ارزان ترین رول های جدید در بازار امروز ، Ghost ، دارای MSRP پایه ای تقریباً ۳۵۷،۰۰۰ دلار است. این تقریباً همان قیمت یک خانه متوسط ​​در میانه غربی است. با این حال ، اگر شما به یک اصرار سیری ناپذیر برای داشتن یک غلتک مبتلا شوید و از خرید کلاسیک مهم نیستید ، پس از آن سایه نقره ای II 1980 ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد.

رولز رویس-لگو

رولز رویس

مستقر

۱۹۰۶ (رولز رویس محدود)

بنیانگذار

چارلز رولز و هنری رویس

دفتر مرکزی

گودوود ، انگلیس

متعلق به

BMW

مدیرعامل فعلی

کریس براونریج

مربوط

چگونه می توان کیفیت سواری مانند Rolls-Royce را با قیمت ۳۰،۰۰۰ دلار دریافت کرد

به دنبال یک سدان لوکس با کیفیت سواری یک رولز رویس ، اما مایل به گذراندن شش شکل نیست ، پس این جایگزین عالی است.

ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به دلیل قیمت نسبتاً کم آن در مقایسه با سایر غلطک های کلاسیک ، در سال ۱۹۸۰ Rolls-Royce Silver Shadow II متمرکز کنیم.

لوکس پیچیده با قیمت نسبتاً ساده

حقایق سریع در مورد سایه نقره ای Rolls-Royce 1980 II

  • دارای میانگین قیمت بازار تقریبا ۲۸،۵۵۰ دلار است

  • سال مدل نهایی صفحه نمایش سایه نقره ای را نشان می دهد

  • از V8 6.75 لیتری استفاده می کند

  • استفاده از یک پیکربندی تعلیق هیدرو پنوماتیک پیشرفته را به کار می برد

پلاک سایه نقره ای که اولین بار رولز رویس را برای استفاده از ساخت شاسی های Unibody نشان می دهد ، در سال ۱۹۶۵ به عنوان یک کل معرفی شد. به سرعت یکی از مدل های قابل تشخیص رولز رویس در دوره کلاسیک شد. در سال ۱۹۷۷ ، سایه نقره به دلیل مدل به دست آوردن ارتقاء ، به سایه نقره ای II تبدیل شد. فقط سه سال بعد ، سایه نقره II در محور قرار گرفت و پلاک دیرینه را برای استراحت قرار داد.

این بدان معنی است که مدل ۱۹۸۰ تکرار نهایی سایه نقره بود. این خبر خوبی برای کسانی است که به یک مثال کلاسیک علاقه مند هستند زیرا ، همانطور که بسیاری از ما می دانیم: هر چه جدیدتر ، بهتر. البته با هر اتومبیل قدیمی ، هنگام خرید یکی از آنها ، ملاحظاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، و این به خصوص در مورد یک غلتک قدیمی وجود دارد. ۴۵ ساله بودن ، همه چیز مستعد شکستن ، نشت ، نشت ، گریه و ناله است. و از آنجا که سایه نقره ای رولز رویس است ، رفع آن هنگام شروع این اتفاقات ارزان نیست.

اکنون ، خبرهای خوبی نیز در آنجا وجود دارد. Silver Shadow II 1980 از نماد ۶.۷۵ لیتری V8 استفاده می کند ، که طبق استانداردهای کلاسیک بسیار قابل اعتماد است. بنا بر گزارش ها ، تناسب و پایان آن ، به دلیل سطح صنایع دستی و مراقبت هایی که در طول ساخت آن انجام می شود ، از آزمایش زمان بهتر از بسیاری دیگر از اتومبیل های کلاسیک مقاومت می کند. بنابراین ، در حالی که شما باید به دنبال برخی از مواردی باشید که می تواند برای رفع آن گران باشد ، برخی از قسمت های آن وجود دارد که باید به خوبی به شما خدمت کنند.

قیمت گذاری فعلی

طبق گفته Cars.com ، Rolls-Royce Silver Shadow II در سال ۱۹۸۰ دارای میانگین قیمت استفاده شده در حدود ۲۸،۵۵۰ دلار است. با این حال ، به عنوان یک کلاسیک ، ارزیابی آن می تواند در همه جا باشد. بنابراین ، برای ارائه نمای بسیار دقیق تر از قیمت فعلی بازار '۸۰ Silver Shadow II ، از دوستان خود در Hagerty.com استفاده خواهیم کرد تا ببینیم که غلتک در ایالات متحده چقدر هزینه خواهد کرد. ما همچنین در سال ۱۹۸۰ MSRP اصلی Silver Shadow II در سال ۱۹۸۰ و پول امروز برای اندازه گیری خوب پرتاب خواهیم کرد.

وضعیت عادلانه

شرایط خوب

وضعیت عالی

شرایط کنکور

مقدار فعلی

۶،۶۰۰ دلار

۱۲۸۰۰ دلار

۲۰،۱۰۰ دلار

۳۶،۲۰۰ دلار

MSRP اصلی (۱۹۸۰ /۲۰۲۵)

۸۵،۳۰۰ دلار / ۳۳۱،۰۵۴.۴۱ دلار

*قیمت گذاری از Hagerty.com و JD Power

مشخصات و ویژگی های مکانیکی

در دنیای رولز روسس و بنتلی کلاسیک ، بیشتر افراد از ۶.۷۵ لیتری V8 آگاه خواهند بود که معمولاً به عنوان “شش و سه چهارم لیتر V8” گفته می شود. در سال ۱۹۷۰ به عنوان نسخه سکته مغزی از ۶.۲۵ لیتری قبلی V8 معرفی شد. با وجود جابجایی بزرگ ، به ویژه با استانداردهای اروپایی ، V8 شش و سه چهارم-لیتری V8 برای هرگونه کشش برای سرعت طراحی نشده است. رتبه بندی اسب بخار کم بود ، با تأکید بر گشتاور. دلیل این امر این است که موتور به معنای دلخراش بود و تا حد ممکن صاف بود. در حقیقت ، Rolls-Riyce از انتشار مشخصات رسمی قدرت برای Silver Shadow II خودداری کرد و در عوض گفت که تولید برق “کافی” است.

جفت شدن با آسیاب شش و سه چهارم لیتری یک انتقال سه سرعته اتوماتیک از جنرال موتورز بود. در مورد تعلیق آن ، حداقل در مورد قابلیت اطمینان و صورتحساب های تعمیر بالقوه عظیم ، کمی دیسکی می شود. از سیستم هیدرو پنوماتیک تحت مجوز شرکت اتومبیل فرانسوی Citroën استفاده شده است که قبلاً به دلیل ساخت اتومبیل هایی با ویژگی های سواری تقریباً عالی مشهور بود. سیستم مجهز به رولز قابلیت های خود را در محور عقب سایه II Silver Shadow II به خود اختصاص داده است.

بدن سایه نقره ای نسبت به سلف خود ، ابر نقره باریک تر بود. این به دلیل بیشتر فروش ابر نقره در انگلیس ، جایی که جاده ها باریک است ، اتفاق می افتد. به دلیل استفاده از سایه نقره ای از شاسی های یکنواخت و یک ظاهر طراحی شده با پهنای باند ، مسافر آن حدود سه اینچ گسترده تر از ابر نقره بود. با صحبت در مورد آرایش Unibody Silver Shadow II ، این ماشین همچنین به ماشین اجازه می داد ، وزن خود را فقط ۴۷۰۰ پوند وزن داشته باشد.

در حالی که هیچ اندازه گیری رسمی تولید برق وجود ندارد ، ما موتور تخمین زده شده و مشخصات عملکردی در سال ۱۹۸۰ Rolls-Royce Silver Shadow II را در جدول زیر قرار خواهیم داد:

جزئیات موتور

۶.75L NA V8

قدرت

۱۸۹ اسب بخار (است.)

گشتاور

۳۹۸ LB-FT (EST.)

۰-۶۰ مایل در ساعت

۱۰.۹ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۱۶ مایل در ساعت

*مشخصات حسن نیت از هاجرتی انگلستان و خوردن با موتور

ویژگی

Silver Shadow II به عنوان یک غلتک ، به خصوص برای یک ماشین ۴۵ ساله ، کیت کمی در داخل کابین خود دارد. درست از بالای صفحه ، دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع بزرگ و پیچیده ، به همراه تعداد زیادی از چوب های واقعی چوب است که در سراسر آن قرار دارد. البته صندلی های آن از چرم واقعی ساخته شده است. ویندوزهای برق استاندارد بودند و گزینه هایی مانند کولر نوشیدنی ، تلفن و حتی یک تلویزیون با صندلی عقب در دسترس بود.

جانشین سایه نقره II

با گذشت Silver Shadow II به دنبال سال مدل ۱۹۸۰ ، رولز نیاز به نامگذاری جانشین داشت که به شکل روح نقره ای آمد. روح – هدف در نظر گرفته شده – از سایه نقره ای زندگی می کرد ، زیرا روح جدید نقره ای بسیاری از خطوط بدن را که در سایه دیده می شود ، حفظ می کرد. البته فاشیای جلو و عقب آن کاملاً بازسازی شده و فضای داخلی آن نیز تغییر یافته است. در سال ۱۹۸۰ معرفی شد ، روح نقره تا سال ۱۹۹۷ با نسخه طولانی چرخ ، با نام Silver Spur ، با مدیریت یک دوره ۲۰ ساله ، در تمام مدت در حال تولید بود ، زیرا سال مدل نهایی آن ۲۰۰۰ بود.

ویژگی های جدید بی شمار بر روح نقره به نمایش گذاشته شد. چیزهایی مانند روحیه زینت هود اکستازی اکنون قادر به جمع آوری در مشبک خودرو هستند تا از آن محافظت کنند. اصلاح جزئی در سیستم تعلیق هیدرو پنوماتیک آن انجام شد ، که امکان تعدیل جزئی از یک تنظیم کننده کنترل ارتفاع سواری اتوماتیک دخترانه را فراهم می آورد. در سال ۱۹۸۹ ، نوع جدیدی از فناوری تعلیق با عنوان “کنترل سوار اتوماتیک” معرفی شد که به ماشین اجازه می داد در حین حرکت خودرو ، هر چهار کمک فنر خود را در پرواز تنظیم کند.

در حالی که روح نقره از نظر فنی پیشرفته تر بود ، چیزی در مورد یک ظاهر طراحی کلاسیک سایه نقره ای وجود دارد که کمی بهتر به روح شما می رسد. اگر وقت و پول را دریافت کرده اید – قطعاً ارزش وقت خود را برای بررسی یکی از آنها دارد.

منابع: Rolls-Royce ، Supercars.net ، Hagerty UK ، با موتور ، Autotempest خورد

[ad_2]

منبع:carbuzz

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی