دانلود زیرنویس فیلم Gangs of 18 2019 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Gangs of 18 2019 دانشآموزان دو مدرسه در کاکینادا، آهندرا پرادش، هند که به کلاسهای اقتصادی مختلف پاسخ میدهند، درگیر هستند. در حالی که یک مجموعه برای بقا تلاش می کند، دیگری مشغول یافتن شادی در مواد مخدر است. این دو گروه مدام به دنبال دلایلی هستند تا با یکدیگر درگیر شوند.
دانلود زیرنویس فیلم Gangs of 18 2019 دانشآموزان دو مدرسه در کاکینادا، آهندرا پرادش، هند که به کلاسهای اقتصادی مختلف پاسخ میدهند، درگیر هستند. در حالی که یک مجموعه برای بقا تلاش می کند، دیگری مشغول یافتن شادی در مواد مخدر است. این دو گروه مدام به دنبال دلایلی هستند تا با یکدیگر درگیر شوند. آیا آنها در میان هرج و مرج هدف زندگی خود را خواهند یافت؟
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم Gangs of 18 2019 در دورهای که فیلمهای واقعگرایانه در مالایایی تبدیل به یک چیز میشوند، تماشای فیلمی مانند ۱۸am Padi دشوار است. در حالی که من با تنظیمات و شخصیت های داستانی کاملاً مشکلی ندارم (به هر حال این یک فیلم است)، چیزی که یک فیلم را قابل تماشا می کند صرفاً در برخورد آن با فیلمنامه نهفته است. آخرین فیلمنامه شانکر راماکریشنان (داستان من) به همان اندازه رقت انگیز (اگر نه بدتر) از یک داستان عشقی بود که در اروپا اتفاق می افتاد، با شخصیت های کلیدی ایفای نقش توسط بازیگرانی که ما به دنبال آنها هستیم. ۱۸am Padi نیز تا حدی به این وعده عمل میکند، با آثاری از افرادی مانند Prithviraj، Arya (که در تهیهکنندگی نیز مشارکت دارد)، Unni Mukundan، و البته Mammootty.
درست از دیالوگ های فلسفی پریثویراج در صحنه های آغازین، ساعت ۱۸ صبح پادی زنگی به صدا نمی زند. رقابتی که بین دو مدرسه (یکی محلی و دیگری بینالمللی) در شهر تیرووانانتاپورام در دهه ۹۰ به تصویر کشیده شد، به طرز نامناسبی نوشته شده است. چرا اینقدر از هم متنفرند؟ دلایل در ابتدا به این نتیجه رسیدند – تفکیک اجتماعی، استانداردهای زندگی، و در آخر (و بدتر از همه)، دانش آموزان دختر خوش تیپ تر در مدارس بین المللی.
زیرنویس Gangs of 18 2019 رقابت های دبیرستانی در دهه ۹۰ اینگونه نبود. ممکن بود تنشهایی بین دانشآموزان مدارس وجود داشته باشد، اما همه آنها به زمینهای بازی، صحنهها، جشنها و کلاسهای درس محدود میشد. در فیلم تقریباً به نظر می رسد که دانش آموزان را می توان به دو دسته تقسیم کرد. دانشآموزان مدرسه بینالمللی، آدمهای بدجنسی هستند که کاملاً از امتیازات خود آگاه هستند و از خودنمایی دریغ نمیکنند. تقریباً همه در آنجا معتاد به مواد مخدر هستند و مثل اینکه مستقیماً از معبد شائولین متولد شده اند، تلنگر و چرخش انجام می دهند.
از سوی دیگر، دانشجویان در دولت مدرسه طوری به تصویر کشیده می شود که همیشه از گروه دفاع می کند و تلاش می کند تا اوضاع را برای خود و اطرافیانشان بهتر کند. با این حال، آنها به سرعت با دانشآموزان «مدرسه رقیب» خود اغلب بیش از حد لازم درگیر میشوند. صحنههای مبارزهی متعددی برای افزودن به رنگهای سبکی که فیلم به شدت تلاش میکند تا به آن عمل کند، پر شده است. زنان فیلم هیچ کاری ندارند – از جمله آنی معلم (با بازی آهاانا که بیشترین زمان نمایش را دریافت می کند)، که به دقت قرار گرفته است تا تحسین بیشتری را نسبت به جوی سر جلب کند.
وقتی به گذشته نگاه می کنید، آنچه باید محور داستان را تشکیل می داد، پیوند بین جوی سر و دانش آموزان بود. در عوض، بهطور گذرا در مجموعهای از صحنههای بد نوشته شده (و یک آهنگ) ترسیم شده است که هیچ نتیجهای ندارد. ورود دیرهنگام ماموتی به دادرسی نیز کمک زیادی نمی کند. به عنوان جان پالکال، او فقط باید رفتارهای چند فیلم قبلی خود را که در آن نقش مربی گروهی را ایفا می کرد، تکرار کند. ای کاش شانکر بیشتر روی چیزهای کوچک تمرکز می کرد – اتوبوس سواری که دانش آموزان به اشتراک می گذاشتند، عاشقانه های گذرا، جشنواره های هنری/ورزشی که آنها بخشی از آن بودند، و موارد دیگر در این مسیر. در عوض چه چیزی به دست می آوریم؟ مبارزات رقص در حرکت آهسته. تعداد زیادی از آنها.
بازی توسط بازیگران اول خیلی خوب است. من آنها را سرزنش نمی کنم زیرا مواد ارائه شده در وهله اول چیزهای زیادی را به دنبال داشت. ۱۸am Padi اگر در اوایل/اواسط دهه ۲۰۰۰ اکران میشد، قبل از ظهور دوباره رئالیسم و داستانگویی هوشمندانه در سینمای مالایا، به خوبی کار میکرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰