کد خبر : 208869
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:15

گزارش: قیمت بیت‌کوین از کاهش قیمت پایین می‌آید، اما سهام ماینینگ شکست می‌خورد

گزارش: قیمت بیت‌کوین از کاهش قیمت پایین می‌آید، اما سهام ماینینگ شکست می‌خورد

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از کوین تلگراف بازار کریپتو با شکستن محدوده معاملاتی ۲۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلاری خود که از دیرباز تثبیت شده بود، در همان چیزی است که برخی تحلیلگران آن را “بازار خرچنگ” می نامند. این احتمال وجود دارد که برای خروج از آن یک کاتالیزور کلان اقتصادی یا ارز

Bitcoin price shrugs off bears, but mining stocks take a beating: Report

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از کوین تلگراف بازار کریپتو با شکستن محدوده معاملاتی ۲۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلاری خود که از دیرباز تثبیت شده بود، در همان چیزی است که برخی تحلیلگران آن را “بازار خرچنگ” می نامند. این احتمال وجود دارد که برای خروج از آن یک کاتالیزور کلان اقتصادی یا ارز دیجیتال تعیین کننده لازم باشد. این اتفاق در ماه سپتامبر رخ نداد.

قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی پایین تر از محدوده معاملاتی تعیین شده را آزمایش کرد و به ۲۵۲۰۰ دلار رسید. با این حال، در نیمه دوم ماه، قیمت به ۲۶۹۰۰ دلار بهبود یافت و بسته شدن ماهانه +۳.۹۲٪ را ثبت کرد. این هم روند تاریخی بسته شدن منفی در ماه سپتامبر را کاهش داد و هم در مقابل بازارهای سنتی بود. S&P 500 در همین بازه زمانی ۵.۴ درصد کاهش داشت.

با این حال، انعطاف پذیری نسبی بیت کوین باعث ثبات صنعت به عنوان یک کل نشد. سهام کریپتو با اصلاحی حتی بزرگتر از S&P مواجه شدند و آلت کوین ها به روند باخت یک ماهه خود در برابر بیت کوین ادامه دادند. مانند هر ماه، گزارش Cointelegraph Research Investor Insights یک نمای کلی از تحولات صنعت ارائه می دهد. این منبع ارزشمندی است، به ویژه در شرایط نزولی که بسیاری از بخش‌های کمتر بالغ صنعت از عناوین خبری خارج می‌شوند.

شرکت های بزرگ معدنی ۳۰ درصد کاهش یافتند
اکثر شرکت‌های ارز دیجیتال که به صورت عمومی معامله می‌شوند، در ماه سپتامبر با یک ماه چالش برانگیز مواجه شدند و سهام آن‌ها عملکرد ضعیفی داشتند. در بسیاری از موارد، قیمت سهام بین ۱۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافت و این بخش به طور متوسط ۲۲.۴ درصد کاهش یافت. سهام استخراج کریپتو به شدت آسیب دید.

TeraWulf، Marathon Digital و Iris Energy تقریباً یک سوم ارزش خود را از دست دادند. ماینرهایی که تحت تأثیر این اصلاحات بزرگ قرار گرفتند در نیمه اول سال به شدت افزایش یافتند و گاهی اوقات ۳۰۰% افزایش داشتند. با این حال، قیمت سهام در ماه جولای شروع به کاهش کرد و در حال حاضر بیشتر این سودهای قبلی را پاک کرده است. برخی از دلایل این اصلاح مربوط به بخش ماینینگ است و بعید است که بر کریپتو به طور گسترده‌تری تأثیر بگذارد.

Bitmain نسخه جدید Antminer را منتشر کرد
اصلاحات بزرگ در سهام سهام معدنی را می توان از جمله به تشدید اقتصاد معدنی نسبت داد. در آوریل ۲۰۲۴، رویداد بعدی نصف شدن بیت کوین رخ خواهد داد، که پاداش اعتبار آرا را یک شبه به نصف کاهش می دهد. علیرغم این چشم انداز، نرخ هش و سختی شبکه هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد و همچنان به بالاترین حد خود ادامه می دهد.

نتیجه این است که استخراج بیت کوین روز به روز رقابتی تر می شود و حاشیه سود کمتر می شود. هنگامی که شرکت‌های استخراج توانایی خود را برای جذب سرمایه جدید به پایان می‌رسانند، ممکن است پس از نصف شدن، از نظر مالی تحت فشار قرار گیرند، مگر اینکه بیت‌کوین افزایش قابل توجهی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح