کد خبر : 208875
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:05

سنسور سونی LYT-808، مشخصات OnePlus 12 را تایید کرد

سنسور سونی LYT-808، مشخصات OnePlus 12 را تایید کرد

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گسمارنا وان پلاس ۱۲ احتمالاً در نزدیکی بازار است، حداقل در بازار چین، با توجه به افشاگری‌های شدید و تیزرهای رسمی اخیر. جدیدترین افشاگری مستقیماً از OnePlus در Weibo منتشر شده است که بر قدرت دوربین گوشی و نمایشگر عالی آن تاکید دارد. همانطور که قبلاً گزارش

OnePlus 12 specs teased, Sony LYT-808 sensor confirmed

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گسمارنا وان پلاس ۱۲ احتمالاً در نزدیکی بازار است، حداقل در بازار چین، با توجه به افشاگری‌های شدید و تیزرهای رسمی اخیر. جدیدترین افشاگری مستقیماً از OnePlus در Weibo منتشر شده است که بر قدرت دوربین گوشی و نمایشگر عالی آن تاکید دارد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، یک سنسور کاملاً جدید Sony LYT-808 در OnePlus 12 آغاز به کار خواهد کرد و طبق تیزر، این سنسور با OnePlus توسعه داده شده است، این تنها کاری نیست که سونی انجام می دهد. دوربین اصلی به عنوان بهترین در کلاس خود معرفی می شود و یک سنسور بزرگ ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۲.۰ اینچی همراه با لنز تله فوتو به آن ملحق می شود. خود لنز با استفاده از یک فرآیند پیشرفته جدید تولید می شود که عملکرد دوربین را بیشتر بهبود می بخشد. واحد تله فوتو و از آنجایی که به عنوان یک دوربین تله فوتو “پریسکوپ” به بازار عرضه می شود، می توانیم انتظار بیشتری از دسترسی ۳ برابری استاندارد شما داشته باشیم.

دوربین‌های OnePlus البته توسط Hasselblad تنظیم می‌شوند و از HDR و فناوری‌های مرتبط با پرتره Oppo برای پردازش تصاویر استفاده خواهند کرد.

این تیزر به طور خلاصه در مورد صفحه نمایش نیز صحبت می کند. OnePlus آن را نمایشگر ۲K ProXDR می نامد، اگرچه چند هفته پیش اطلاعات بیشتری از BOE در مورد پنل دریافت کردیم.

ما هنوز تاریخ انتشار رسمی نداریم، اما واضح است که انتشار قریب الوقوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح