کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 13:42

سامسونگ لیستی از گوشی‌های هوشمند گلکسی را که برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ با One UI 6 برنامه‌ریزی شده‌اند، منتشر کرد.

سامسونگ لیستی از گوشی‌های هوشمند گلکسی را که برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ با One UI 6 برنامه‌ریزی شده‌اند، منتشر کرد.

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ سامسونگ لیستی از گوشی‌های هوشمندی که در ماه‌های آینده به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد، تایید کرده است. آخرین رابط کاربری One UI 6 این شرکت که مبتنی بر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است، برای برخی از گوشی های سری گلکسی اس، سری

Samsung Reveals List of Galaxy Smartphones Scheduled to Get Android 14 Update With One UI 6

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ سامسونگ لیستی از گوشی‌های هوشمندی که در ماه‌های آینده به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد، تایید کرده است. آخرین رابط کاربری One UI 6 این شرکت که مبتنی بر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است، برای برخی از گوشی های سری گلکسی اس، سری Z و سری A عرضه خواهد شد. سامسونگ تا چهار سال سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی وصله امنیتی را برای مدل های اخیر گوشی های هوشمند ارائه می دهد. انتظار می رود لیست گوشی های هوشمندی که قرار است به روز رسانی اندروید ۱۴ را دریافت کنند در هفته های آینده گسترش یابد.

روز دوشنبه، سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای از عرضه عمومی به‌روزرسانی One UI 6 خود خبر داد و برخی از ویژگی‌های جدید مرتبط با دوربین را که برای گوشی‌های هوشمند کاربران عرضه می‌شود، توضیح داد، که به طور مؤثر تأیید می‌کند که این گوشی‌ها این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. به گفته سامسونگ، سری گلکسی S23 – گوشی های پرچمدار این شرکت برای سال ۲۰۲۳ – اولین گوشی هایی هستند که این به روز رسانی را دریافت می کنند.

علاوه بر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳، گوشی‌های قبلی این شرکت مانند سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۱ نیز به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6 سامسونگ دریافت خواهند کرد. سری گلکسی اس ۲۰ که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، آخرین مدل های سری S برای دریافت به روز رسانی خواهد بود، زیرا سری گلکسی اس ۱۰ آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید خود را در سال گذشته دریافت کرد.

سامسونگ همچنین لیست کرده است که کدام گوشی‌های هوشمند سری Z برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ واجد شرایط هستند. این گوشی شامل Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Fold 3، Galaxy Z Flip 3، Galaxy Z Flip و Galaxy Z Flip 5G می شود. گلکسی زد فولد که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، طبق لیست سامسونگ، بر روی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ باقی خواهد ماند.

سامسونگ علاوه بر گوشی‌های پرچمدار و تاشو، سری گلکسی نوت ۲۰ خود – آخرین گوشی‌های هوشمند با برند نوت – را نیز به اندروید ۱۴ به‌روزرسانی خواهد کرد. طبق گفته سامسونگ، گلکسی A54 و گلکسی A53 نیز آخرین به‌روزرسانی One UI 6 را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است که چند گوشی هوشمند اخیراً عرضه شده از جمله سری گلکسی M و گلکسی F سامسونگ، جزو لیست گوشی های سامسونگ نیستند که قرار است آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت کنند. این نشان می‌دهد که لیست گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ به‌روزرسانی می‌شوند، بر اساس مناطقی که این تلفن‌های هوشمند در دسترس هستند، در آینده گسترش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح