کد خبر : 208867
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:09

سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ در ژانویه ۲۰۲۴ در سانفرانسیسکو رونمایی خواهد کرد

سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ در ژانویه ۲۰۲۴ در سانفرانسیسکو رونمایی خواهد کرد

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گسمارنا  طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی رویداد Unpacked برای عرضه گلکسی S24 در اوایل ژانویه بود و گزارش‌های جدید در بازه زمانی دو برابر می‌شوند. به گفته صاحبان صنعت در کره جنوبی، پرچمداران جدید «اوایل سال آینده» وارد بازار خواهند شد و درست مانند بار گذشته،

Samsung Galaxy Unpacked event in January 2024 to take place in San Francisco

به گزارش ریویو نیوز و به نقل از گسمارنا  طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی رویداد Unpacked برای عرضه گلکسی S24 در اوایل ژانویه بود و گزارش‌های جدید در بازه زمانی دو برابر می‌شوند. به گفته صاحبان صنعت در کره جنوبی، پرچمداران جدید «اوایل سال آینده» وارد بازار خواهند شد و درست مانند بار گذشته، این رویداد در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

این منبع کره ای خاطرنشان کرد که این رویداد یک ساعت رانندگی از مقر اپل در کوپرتینو خواهد بود. این به سختی تعجب آور است، زیرا مجموعه گلکسی S23 نیز در آنجا معرفی شد، و سامسونگ سابقه میزبانی از عرضه های بزرگ خود را در ایالات متحده دارد – Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 در نیویورک معرفی شدند.

سامسونگ آخرین Unpacked را در کره جنوبی میزبانی کرد تا کشور خود و مناقصه نمایشگاه اکسپو ۲۰۳۰ را تبلیغ کند، که می تواند در بوسان، دومین شهر بزرگ پس از سئول برگزار شود.

رویداد Samsung Galaxy Unpacked در ژانویه ۲۰۲۴ در سانفرانسیسکو برگزار می شود
در این رویداد، ما انتظار داریم سه گوشی هوشمند Galaxy S24 را ببینیم – وانیلی S24 و S24 + با ترکیبی از چیپست های Exynos 2400 و Snpadragon 8 Gen 3 و Galaxy S24 Ultra که منحصراً توسط پلتفرم Qualcomm طراحی شده است، که اخیراً در Geekbench مشاهده شد. .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح