کد خبر : 181369
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 18:38

بازداشتی‌های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند

بازداشتی‌های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند

دادستان نظامی اصفهان در رابطه با وضعیت بازداشتی‌های تجمعات اخیر اصفهان گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی اصفهان در بازدید از بازداشتگاه‌های ستاد انتظامی و پلیس آگاهی استان وضعیت

بازداشتی‌های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند

دادستان نظامی اصفهان در رابطه با وضعیت بازداشتی‌های تجمعات اخیر اصفهان گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی اصفهان در بازدید از بازداشتگاه‌های ستاد انتظامی و پلیس آگاهی استان وضعیت متهمان تجمع‌های اخیر را پیگیری کرد.

حیدرعلی نصراصفهانی از نزدیک وضعیت رعایت حقوق شهروندی افراد بازداشتی را مورد بررسی قرار داد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

دادستان نظامی استان اصفهان در این ارتباط گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: افراد بازداشتی درخواست‌هایی برای تبدیل قرار تامین و آزادی داشتند که به مراجع ذی‌صلاح قضایی و دادسرای عمومی منعکس خواهیم کرد.

دیدار با تعدادی از مراجعان، پیگیری وضعیت فیزیکی بازداشتگاه‌ها و نظارت بر نحوه ترخیص و تعیین تکلیف اموال توقیفی از دیگر برنامه‌های بازدید دادستان نظامی اصفهان بود و در پایان دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح