کد خبر : 208886
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:43

انجمن گوگل و به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته QA با تمرکز بر نویسنده

انجمن گوگل و به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته QA با تمرکز بر نویسنده

  به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل اسناد خود را از داده‌های ساختاری انجمن و داده‌های ساختاری پرسش و پاسخ به‌روزرسانی کرد تا الزامات مرتبط با نویسندگی جدید را برای هر دو نوع داده ساختاریافته روشن کند. در مورد داده‌های ساختاریافته انجمن، نوع داده InteractionCounter schema.org

 

به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل اسناد خود را از داده‌های ساختاری انجمن و داده‌های ساختاری پرسش و پاسخ به‌روزرسانی کرد تا الزامات مرتبط با نویسندگی جدید را برای هر دو نوع داده ساختاریافته روشن کند.

در مورد داده‌های ساختاریافته انجمن، نوع داده InteractionCounter schema.org و همچنین ویژگی پیشنهادی جدیدی برای نوع نویسنده وجود دارد که هر دو مربوط به داده‌های نویسنده هستند.

 

تغییرات در داده‌های ساختاریافته پرسش و پاسخ درباره افزودن پیوندهایی به نمایه‌های نویسنده برای کسانی است که سؤال می‌پرسند، به سؤالات پاسخ می‌دهند یا درباره سؤالات نظر می‌دهند.

 

همه تغییرات بر نحوه تفسیر گوگل اطلاعات مربوط به کاربرانی که در یک انجمن یا در قالب پرسش و پاسخ نظر ارسال می کنند، تأثیر می گذارد.

 

به‌علاوه جالب است زیرا نشان می‌دهد که گوگل چقدر علاقه‌مند به شناسایی دقیق نویسندگان محتوا است، این بار در چارچوب یک انجمن یا صفحه پرسش و پاسخ.

 

نتایج جستجویی که پاسخ‌های ایجاد شده توسط کاربر از انجمن‌ها را نشان می‌دهند، در حال حاضر نام نویسنده را نشان نمی‌دهند.

 

اما گوگل به طور فزاینده‌ای با سیگنال‌های نویسندگی مانند نشان دادن نام نویسندگان مقاله‌های خبری بیشتر کار می‌کند، بنابراین این یک سوال باز است که آیا نمایش نام‌های کاربران انجمن موضوعی است که در نظر گرفته می‌شود یا اینکه آیا گوگل کار دیگری را با داده‌های نویسنده در پشت صحنه انجام خواهد داد.

 

الزامات تألیف داده های ساختاریافته پرسش و پاسخ

گوگل همچنین داده های ساختار یافته پرسش و پاسخ (QAPage) را با الزاماتی که به سیگنال های نویسنده مرتبط است، به روز کرده است.

 

صفحات پرسش و پاسخ صفحاتی هستند که دارای یک پرسش و پاسخ هستند، به علاوه نظرات مختلفی که پرسش یا پاسخ نیستند.

 

به‌روزرسانی‌های داده‌های ساختاری صفحات پرسش و پاسخ مستلزم آن است که ناشران پیوندهایی اضافه کنند که مشخص کند نویسندگان چه کسانی هستند.

 

سه تغییر مرتبط با نویسندگی

 

نویسندگان یک سوال

نوع داده ساختاریافته سؤال سؤالی است که بحث را شروع می کند، شروع کننده موضوع است و این نیاز به نویسنده سؤال مربوط می شود.

 

نویسندگان یک پاسخ

این به نویسنده در نوع داده ساختاریافته Answer Schema.org مربوط می شود. این نوع داده ساختاریافته دارای دو ویژگی است، ویژگی های suggestedAnswer و acceptedAnswer که خود به پاسخ های پیشنهادی اشاره می کنند و یک پاسخ پذیرفته شده، دو نوع پاسخ.

 

نویسندگان یک نظر

نوع نظر یک داده ساختاریافته اختیاری است که می‌تواند برای توضیح توضیح‌های ارائه‌شده توسط فردی که سؤال می‌پرسد یا بحث‌هایی که لزوماً پاسخ نیستند، مانند پاسخ‌دهندگانی که درخواست توضیح دارند، استفاده شود.

 

الزامات جدید برای هر سه نوع نویسنده، پرسش، پاسخ و نظر مشابه است.

 

نوع داده ساختاریافته InteractionCounter

نوع داده ساختاریافته Schema.org بخش اصلی یک بخش معین از کد داده های ساخت یافته است. Property فقط توصیفی از آن نوع داده ساختاریافته است.

در اصطلاح Schema.org، Property یک ویژگی از Type است.

 

نوع داده ساختار یافته InteractionCounter Schema.org به Google می گوید چند بار تعامل نویسنده اتفاق افتاده است.

 

این مهم است زیرا داده های ساختار یافته InteractionCounter به ویژگی های داده های ساختاریافته نیاز دارند. الزامی به این معنی است که استفاده از ویژگی‌ها برای نشان دادن واجد شرایط بودن در دیدگاه‌های Google و سایر نتایج جستجویی که دارای نتایج غنی هستند، الزامی است.

 

اسناد انجمن قبلی Google برای “نوع” InteractionCounter مبهم بود و فقط دو “ویژگی” مرتبط با آن نوع را ارائه می کرد. نمونه‌ای از زمینه استفاده از آن نوع داده و دو ویژگی مرتبط ارائه نکرده است.

 

گوگل این بخش را روشن کرد تا مشخص شود که چرا نوع InteractionCounter برای مستندسازی تعاملات مختلف نویسنده مهم و مفید است.

 

جزئیات بیشتر درباره interactionType

در اینجا چیزی است که گوگل در اسناد داده های ساختاریافته انجمن تغییر داده است.

 

در راهنمایی قبلاً آمده بود:

 

“املاک مورد نیاز

 

interactionType Action

 

مکان استفاده از این مورد را برای فهرستی از زیرنوع‌های Action معتبر برای این ویژگی ببینید.”

 

در زیر آنچه راهنمای جدید نشان می دهد، با متن تغییر یافته با برجسته شده است:

“املاک مورد نیاز

interactionType نوع فرعی عمل

 

برای فهرستی از زیرنوع‌های Action معتبر برای این ویژگی، ویژگی را که از InteractionCounter استفاده می‌کند (به عنوان مثال، interactionStatistic) بررسی کنید.”

 

نویسنده به ویژگی های مورد نیاز اضافه شد

 

مالکیت نویسنده.URL

یکی دیگر از تغییرات مهم در راهنمای داده های ساختاریافته انجمن، افزودن ویژگی author.url به نوع داده ساختاریافته Comment است.

این تغییر همچنین مهم است زیرا یک ویژگی ضروری است که بر واجد شرایط بودن نتایج غنی مرتبط با انجمن در جستجوی Google تأثیر می گذارد.

 

این راهنمای جدیدی است که اضافه شده است:

 

“author.url URL

 

پیوندی به یک صفحه وب که به طور منحصر به فرد نویسنده پست را مشخص می کند، به احتمال زیاد صفحه نمایه انجمن. توصیه می کنیم آن صفحه را با استفاده از داده های ساختار یافته صفحه نمایه علامت گذاری کنید.”

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح