کد خبر : 209035
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1404 - 20:15

آئودی در سال ۲۰۰۰ سلف Veyron را ساخت

آئودی در سال ۲۰۰۰ سلف Veyron را ساخت

[ad_1] با گذشت سالها ، نمونه های بسیاری از همکاری های برند متقابل وجود داشته است ، که در آن تولید کنندگان از همان سکوی برای ایجاد اتومبیل های کاملاً جداگانه برای هر نشان استفاده می کنند. در سال ۲۰۰۰ ، آئودی پایه و اساس یک تمرین مشابه را قرار داد ، اما در این

[ad_1]

با گذشت سالها ، نمونه های بسیاری از همکاری های برند متقابل وجود داشته است ، که در آن تولید کنندگان از همان سکوی برای ایجاد اتومبیل های کاملاً جداگانه برای هر نشان استفاده می کنند. در سال ۲۰۰۰ ، آئودی پایه و اساس یک تمرین مشابه را قرار داد ، اما در این حالت ، این بود که بی سر و صدا یک سلف را برای یکی از خیره کننده ترین وسایل نقلیه در تمام دوران بسازیم-۱۰۰۰ اسب بخار Bugatti Veyron. این داستان مفهوم آئودی Rosemeyer است که به همان اندازه Supercar آینده بسیار زیبا به نظر می رسید ، اما هرگز آن را به تولید نرسید.

ساعت را به عقب برگشتیم تا به آئودی Rosemeyer نگاه کنیم. این یک مفهوم Hypercar خیره کننده بود که صرفاً بیانیه قصد از این برند بود. ما یاد گرفتیم که چگونه Veyron Bugatti مشعل Rosemeyer را حمل می کند و دلایل شرکت برای این سوئیچ را کشف کرد. ارقام موجود در جدول مربوط به مفهوم ۲۰۰۰ آئودی Rosemeyer است.

Rosemeyer یک آئودی بسیار متفاوت بود

۲۰۰۰ مشخصات مفهوم آئودی Rosemeyer

موتور

۸.۰ لیتری W-16

انتقال

کتابچه راهنمای شش سرعته

پیشروی

درایو تمام چرخ

قدرت

۷۰۰ اسب بخار (تخمین زده شده)

گشتاور

۴۶۰ پوند فوت (تخمین زده شده)

مفهوم آئودی Rosemeyer یک ابرقدرت تمام چرخ با معماری ، طراحی و دید فنی بود که به طرح قدرتمندترین خودروی تولیدی جهان برای دوره خود تبدیل می شود. این شرکت در سال ۲۰۰۰ این وسیله نقلیه را به مطبوعات موتوری در موزه Autostadt در ولفسبورگ آلمان فاش کرد و در آن زمان ، این جمله جسورانه ای بود که کاملاً از شخصیت برای خودروساز آلمانی خارج بود.

این خودرو به نام Bernd Rosemeyer نامگذاری شد ، که در دهه ۱۹۳۰ به اتومبیل های مسابقه Arrow Arrow Arrow Auto Union خلبانی کرد و به عنوان یک راننده بزرگ جایزه ، شهرت افسانه ای کسب کرد. اگر از نزدیک نگاه کنید ، توانستید برخی از نفوذ اتحادیه خودرو را در چرخ های آیرودینامیکی این خودرو و چرخ های عظیم مشاهده کنید. به عنوان مثال ، صندلی راننده در شاسی بسیار جلو بود و در قسمت بیرونی می توانید پرچ های سبک هواپیما را ببینید که ادای احترام به اتومبیل های مسابقه قبل از جنگ بودند.

مربوط

آخرین E-Tron GT آئودی در تمام رقیب پورشه خود استمخ است

مدل پایه e-tron GT با قدرت بسیار بیشتری نسبت به گذشته باز می گردد.

W16 یک پیروزی مهندسی بود

Rosemeyer فقط یک مفهوم طراحی یا نوعی شاسی نورد نبود. در عوض ، یک موتور ۸.۰ لیتری W16 با نام تجاری جدید و جدید داشت که آئودی در خانه ایجاد کرد. این موتور ظاهراً ۷۰۰ اسب بخار تولید کرده است که در آن زمان تقریباً ناشناخته بود. مهندسان چهار بانک چهار سیلندر را در یک طرح جمع و جور “W” ترتیب دادند. به یاد داشته باشید که فولکس واگن قبلاً موتورهای چیدمان “W” را در ترکیب خود قرار داده است ، مانند W8 در Passat و W12 در Bentley Continental GT. این تکامل آن معماری بود و به عنوان یک پایگاه توسعه برای موتور که پنج سال بعد از ویرون را تأمین می کرد ، خدمت می کرد.

ماشین مفهوم Rosemeyer همچنین دارای سیستم تمام چرخ محرک Audi's Quattro بود که در دهه ۱۹۸۰ تأثیر قابل توجهی در صحنه تجمع گذاشت. اگرچه این وسیله نقلیه هرگز به تولید نرسید ، اما می توانست یک ابرخودرو با قدرت و کشش عالی باشد. از لحاظ تئوریکی ، این وسیله نقلیه قادر به رسیدن به بیش از ۲۲۰ مایل در ساعت بود.

مربوط

چگونه فردیناند پیچ ​​و بوگاتی ویرون صنعت خودرو را تغییر دادند

تعداد کمی از مردم چنین تاثیری در دنیای خودرو مانند فردیناند پیش داشته اند. چگونه بر مهندسی و طراحی Bugatti Veyron تأثیر گذاشت؟

فلسفه طراحی Rosemeyer

طراحی Rosemeyer ظاهری مینیمالیستی داشت ، با نمای بیرونی آلومینیومی با شکل دستی که از دهه ۱۹۳۰ اتومبیل های مسابقه را برانگیخت. همچنین موضع تهاجمی با بیش از حد کوتاه و مصرف بزرگ در عقب داشت. این ماشین برای مسیر آماده بود ، حتی اگر هرگز ماشین رقابت نبود. در داخل ، سنجهای مکانیکی با سوئیچ های به سبک ضامن وجود داشت. راحتی موجود در موجودات باعث شده است که فضای داخلی بیشتر شبیه یک کابین خلبان هواپیمای جنگنده باشد تا یک کابین خودرو.

چرا آئودی تصمیم گرفت ادامه ندهد

مفهوم Rosemeyer هرگز به تولید نرفت. در آن زمان ، آئودی دارای یک ترکیب اصلی از مدل هایی مانند A4 ، A6 و TT بود و از بسیاری جهات سعی داشت از شهرت قبلی خود برای مهندسی عجیب و غریب دور شود. مدیرعامل گروه فولکس واگن گروه ، فردیناند پیچ ​​ایده های دیگری برای این مفهوم داشت زیرا کنگلومرا اخیراً بوگاتی را خریداری کرده بود. Piëch احساس کرد که حتی اگر آئودی در ابتدا یک مفهوم Supercar ایجاد کرده بود ، Bugatti باید آن را به بازار عرضه کند.

بیشتر دارایی ها ، منابع مهندسی و تحولات رانندگی به مهندسی بوگاتی منتقل شدند. در سال ۲۰۰۱ ، بوگاتی با EB 16/4 Veyron خود بیرون آمد. مدل جدید شباهتی به مفهوم Rosemeyer داشت و مردمی که صنعت را از نزدیک تماشا می کنند می توانند نقاط بین آنها را به هم وصل کنند.

مربوط

Rimac می خواهد کنترل کامل Bugatti بعدی را داشته باشد

منابع ناشناس می گویند RIMAC با پیشنهاد خرید سرمایه گذاری مشترک با بوگاتی به پورشه نزدیک شد.

انتقال DNA به بوگاتی

هنگامی که Bugatti Veyron واقعی سرانجام در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد ، سیستم تمام چرخ و موتور W16 را از مفهوم Rosemeyer داشت که چهار توربوشارژرهای Quad به مخلوط اضافه شدند. با این حال ، Veyron بسیار بیشتر از یک Hypercar لوکس نسبت به Rosemeyer بود. از نظر مهندسی ، سیستم تمام چرخ محرک تکامل Quattro آئودی بود ، اگرچه این شرکت مطمئناً آن را برای استفاده Hypercar تصحیح کرده بود. معماری موتور کاملاً مبتنی بر طراحی آئودی بود ، در حالی که آیرودینامیک و خنک کننده از مجرای عظیم عقب و قابلیت های تهویه Rosemeyer الهام گرفته شده بودند.

آئودی هرگز به نبرد Supercar پیوست

اوایل دهه ۲۰۰۰ یک زمان هوادار برای سوپراسپرت ها بود. از این گذشته ، فراری در سال ۲۰۰۲ با Enzo بیرون آمد. پورشه Carrera GT را داشت و سپس مرسدس-بنز SLR مک لارن وجود داشت. جالب است که فکر کنید چه اتفاقی می افتد اگر آئودی برای تولید محدود ، Rosemeyer را روشن کند ، همانطور که به نظر می رسید تمام فناوری ، قدرت و کاریزمای قطعی را برای رقابت دارد. با این حال ، یک هیپرکار میلیون دلاری مانند این هرگز مناسب برای موقعیت آئودی نبود و Piëch می خواست از هویت اصلی خود محافظت کند. در عوض ، Veyron Bugatti به عنوان حامل پرچم Hypercar برای گروه VW تبدیل شد و آئودی به روشی اندازه گیری شده به جلو حرکت کرد.

چگونه Audi می تواند یک Hypercar را برای سن EV ایجاد کند

در دوره مدرن ، آئودی مطمئناً به یک تولید کننده upmarket تبدیل شده است و برخی از سیستم عامل های EV در سطح جهانی را توسعه داده است. همچنین با مفاهیمی مانند PB18 E-Tron و سپس AI: Race وارد مسابقات استقامتی و سایر مسابقات مانند فرمول E شده است. بنابراین ، در مورد یک Hypercar برقی جدید بر اساس افسانه Rosemeyer چیست؟ از این گذشته ، این فناوری وجود دارد ، و همکاری های زیادی در بین مارک ها وجود دارد ، با پورشه و ریماک بخشی از تصویر بوگاتی. مطمئناً یک رزمن برقی می تواند به پدربزرگ و مادربزرگ فراموش شده خود ادای احترام کند و می تواند به عنوان هاله ای برای خود نشان آئودی باشد.

آئودی از تاج عبور می کند

2000 جبهه مفهوم آئودی Rosemeyer

آئودی

آیا آئودی Rosemeyer خیلی بیشتر از یک ماشین مفهومی بود ، و آیا این نشان می داد که آئودی چه چیزی می تواند تبدیل شود و مسلماً می خواست چند دهه بعد شد؟ مطمئناً ، بوگاتی حتی اگر آئودی زمینه را انجام داد ، مورد توجه قرار گرفت. پیشرانه و ظاهر فیزیکی Veyron و همچنین استراتژی های اصلی مهندسی آن ، همه از آزمایشگاه های آئودی بیرون آمدند. اما حتی اگر آئودی هرگز Rosemeyer Hypercar خود را به بازار نرسید ، اما هنوز دستگاهی ساخته بود که صنعت را دوباره تعریف کند. همین اتفاق می افتد که نشان شخص دیگری را به همراه داشته باشد.

منابع: آئودی

[ad_2]

منبع:carbuzz

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس فارسي اتوماتيک

سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی